.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی در سال ۹۲

 سخنگوی فراکسیون مدیریت شهری وروستایی مجلس، با انتقاد از پیشنهاد افزایش۵۰ درصدی نرخ کرایه‌های تاکسی در سال ۹۲، گفت: تنها راهکار حل مشکل تاکسیرانان افزایش کارشناسی شده نرخ خطوط تاکسیرانی است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از خانه ملت، محمد دامادی، پیشنهاد ۵۰ درصدی افزایش نرخ کرایه‌‌های تاکسی در سال ۹۲ از سوی سازمان تاکسیرانی تهران را غیرواقعی و غیرکارشناسی خواند وافزود: این‌گونه اظهار‌نظر‌ها در شرایطی که کشور در بحران اقتصادی به سر برده و مردم از اوضاع مالی مناسبی برخودار نیستند جایز نیست زیرا به لحاظ روانی، جامعه را ملتهب می‌کند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: افزایش ۵۰ درصدی نرخ کرایه‌های تاکسی برای سال آینده، راه‌حل مناسبی نیست و باید هرگونه افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی مورد کار کارشناسی بیشتر قرار گیرد.

دامادی با بیان اینکه پیشنهاد افزایش ۵۰ درصدی کرایه‌های تاکسی به دلیل افزایش قیمت خودرو ولوازم یدکی منطقی نیست، تأکید کرد: اگر قرار باشد هر نهادی کسری بودجه‌‌اش را با افزایش ناگهانی خدماتی که ارائه می‌دهد جبران کند، وضعیت کشور در شرایط نامناسبی قرار می‌گیرد.

وی افزود: افزایش ۵۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی‌ها امری غیرواقعی است و به صلاح مردم نیست، چرا که نمی‌توان در شرایط کنونی شوک جدیدی به جامعه وارد کرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ادامه داد: البته نباید در این میان به حقوق و مطالبات تاکسی داران بی‌توجهی شود زیرا این قشر برای تأمین وسایل موردنیاز خودرو‌هایشان با مشکلات جدی روبرو هستند و افزایش نرخ کارشناسی شده به منظور رفاه حال مردم و تاکسی‌رانان تنها راهکار پیش‌رو برای مسئله یاد شده است.

سخنگوی فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس، افزود: برای حل مشکل تاکسی‌داران باید دولت نیز پا به عرصه گذاشته و به یاری این افراد بشتابد چراکه نمی‌توان در این حوزه به یکباره تمام سوبسید‌ها را کنار گذاشت.

گفتنی است، هم اکنون سازمان تاکسیرانی شهر تهران لایحه افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی در سال ۹۲ را با پیشنهاد ۵۰ درصد افزایش نرخ به شورای شهر تهران ارائه داد. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 بهمن 1391
وقتی نرخ پراید 20 میلیون تومان است برای خرید یک قطعه که نمی شود 100 تومان کرایه گرفت
نا شناس 25 بهمن 1391
در شهر هاي متوسط و كوچك مي توان پياده روي كرد يا از دوچرخه استفاده كنيم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.